کد هآی مـ ـیـ ـس لـ ـآولـ ـی

love

دخترونه وعلمی ❀◕ ‿ ◕❀ ❤

عـکس دخترونه انواع کد ها ومطلب

چرا ما ادم ها باهم قهر می کنیم

 

اگر بخواهید بشمارید، در حال حاضر با چند نفر قهر هستید؟ قهر کردن به عنوان یک الگوی رفتاری بین ایرانی ها بسیار دیده می شود، گاهی به عنوان نشانه نارضایتی از حرکت طرف مقابل یا انتظار عذرخواهی و گاهی به صورت یک واکنش لحظه ای به موقعیتی که شاید برای حل آن راه های دیگری هم پیش رو باشد.

چرا با دوست، فامیل، آشنا، همکار یا همسایه قهر می کنیم؟ آیا به این دلیل است که زودرنجیم؟ یا اینکه توقعمان زیاد است و یا راه حل دیگری پیش رو نداریم؟

در برخی از موارد قهر و قطع رابطه بین دوستان بین افراد سال ها ادامه پیدا می کند و با گذشت زمان دلگیری ها بیشتر و بیشتر می شود.

از این جهت مراسم آشتی کنان و ایفای نقش افرادی به عنوان میانجی برای خروج از این بن بست رفتاری، معنای خاصی پیدا می کند. به اعتقاد بسیاری از روان شناسان برخی از افرادی که قهر می کنند، به نوعی می خواهند اعتراضشان را به افراد و یا فرد مقابل خود نشان دهند. قهر برای آنها یک نوع روش تخلیه ناراحتی است. برخی دیگراز بیم بالا گرفتن اختلاف، بکلی از خیر حل قضیه از طریق گفتگو می گذرند.

به نظرشما علت اصلی قهر چیست؟ آیا شما زیاد با دوستان و اقوام قهر کرده اید؟ چه نتیجه ای می خواستید از قهر کردن بگیرید؟ آیا به نتیجه مورد نظرتان رسیدید؟

.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:,| 20:25|نگار|

princess-E